Stress&Adrenalina

Stress & Adrenalina, neix del interès d’en Carles Celma per el món del motor, i de la seva inquietud per crear i dirigir nous projectes. L’imaginació junt amb el pensament creatiu i la perseverança fan d’aquesta empresa, el que avui es. Una empresa dedicada a vetllar per cada client com si fos “un més de la família”, a mimar-lo com a un nen petit, i a enamorar.lo cada dia, perquè quan marxi de casa nostre, ho faci amb un somriure a la boca.
Aquest es el nostre principal objectiu, que cada persona que vingui, s’acomiadi de nosaltres amb el seu millor somriure, si es aixì, voldrà dir que hem fet bé la nostre feina.

Esperem podeu conèixer el teu millor somriure!!!

Informació i reserves

¿Qué opinan de nosotros?

Stress & Adrenalina IconStress & Adrenalina

Carrer Masia Prunamala

4,9 301 reviews

  • Avatar David Muñiz ★★★★★ Hace 2 meses
    Experiencia en quad super recomendada!!! Primero te hacen un circuito para aprender a manejar k es muy técnico y divertido ala vez y luego tambien hicimos la ruta en quad y super bien,vistas espectaculares y la monitora k te lleva es muy amable y te atiende en todo momento y su hija es una mini máquina kn el quad!!! Genial
  • Avatar Monica Extratega ★★★★★ Hace una semana
    Experiencia increíble! Trato y organización inmejorable. Carles es un súper profesional y un instructor excelente. 100% recomendable!
  • Avatar Manuel Cabezas ★★★★★ Hace 4 semanas
    Hicimos la ruta de quad,nos estaban esperando, nos explicaron todo muy detallado, y fue una experiencia increíble, en todo momento estuvieron con nosotros, excelente.
    Una experiencia increíble, volveremos.
    Gracias!!!
  • Avatar Silvia Herrera ★★★★★ Hace 1 mes
    Una gran y recomendable experiencia, en nuestro caso compartida con un grupo de amigos, lo hemos pasado genial. Carles es un crack y lo hace muy fácil. Seguramente volveremos.

Segueix connectat: