Ruta 4×4 enoturística

Aquesta ruta 4×4 es per descobrir el paisatge de les vinyes que hi ha al Penedès d’una manera diferent i a la vegada per conèixer i poder degustar el producte que neix d’aquestes vinyes. Podem anar acompanyats d’un enòleg que ens explicarà els detalls de terreny i els seus fruits. Durant la ruta, podrem tastar i assaborir…els mostos, vins o caves que ens ofereix la terra.

Col·laborant amb les millors caves de la comarca, aconseguirem que els nostres clients gaudeixin d’una jornada diferent.

Al acabar la ruta, podem fer visita a caves, dinar a les caves o en algun restaurant típic de la zona ….. on gaudir d’una bona carn a la brasa o uns calçots de temporada.

Podeu consultar diferents opcions de visita a caves i/o dinars directament per email, concretant data i número de persones.

Compartir experiència:
Share

Informació i reserves

¿Qué opinan de nosotros?

Stress & Adrenalina IconStress & Adrenalina

Carrer Masia Prunamala

4,9 133 reviews

  • Avatar Deisy Aldana Agudelo ★★★★★ en la última semana
    Muy buenos instructores con buena técnica y un paisaje hermoso gratitud a Susana y Carlitos que nos regalaron tiempo de sobra 🙏👌🥰😘
  • Avatar Marc Simarro ★★★★★ Hace una semana
    Excursión en Buggie. Gracias a la experiencia y buen hacer de Carles ha sido una pasada! Conducción emocionante y divertida entre viñedos y caminos de tierra. Para repetir y/o aconsejar si duda alguna!
  • Avatar Javier TL ★★★★★ Hace 4 semanas
    Experiencia genial, el guia muy agradable y se conocia la zona como la palma de la mano. En resumen ina experiencia muy recomendable.
  • Avatar Hilda El Alaoui ★★★★★ a month ago
    He trabajado con Stress & Adrenalina para un grupito VIP y la verdad es que desde el minuto 1 siempre me atendió estupendamente, dándonos los mejores consejos y un super servicio... y el grupo lo paso GENIAL. Gracias por todo y repetiremos seguro!!!!

Segueix connectat:

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecer a nuestros visitantes una forma más cómoda y eficiente a la hora de navegar por nuestro sitio web.
Al utilizar nuestro sitio web acepta el uso de cookies. Entendido Más información